Ik heb geld op de rekening overgemaakt, maar mijn bestelling heeft nog steeds de status ‘niet betaald’?

Als je online betaald hebt via een systeem dat de betaling theoretisch gezien onmiddellijk zou moeten boeken (PayU PayPal), controleer dan of de betaling echt is verricht. Log in op je account bij PayU, PayPal of op je bankrekening en controleer of de betaling daadwerkelijk in het transactieoverzicht te vinden is en wat de status is.
Als alles erop wijst dat de betaling correct is verricht, maar bij ons niet zichtbaar is, neem dan contact met ons op.

Gewone overschrijvingen via de bank en betalingen in betaalpunten worden gewoonlijk de volgende dag geboekt.
Overschrijvingen van buitenlandse banken doen er soms een week of langer over.
Het vaakst voorkomende probleem met vertraging bij overschrijvingen is een fout rekeningnummer, gelieve daarom te controleren of alle gegevens correct zijn ingevuld bij de overschrijving.
Als de bovenvermelde termijnen zijn verstreken en de betaling nog niet is toegekomen bij ons, neem dan contact met ons op.


Opgelet: Als je een reclamatie indient over een betaling die niet toegekomen is, gelieve dan een bevestiging van de betaling toe te voegen (schermafdruk, bevestiging in pdf, scan van een papieren betalingsbewijs enz.)

Terug